СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ БІЗНЕСУ В ПРОЦЕСІ ПРОПАГУВАННЯ ТЕНДЕНЦІЙ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В УКРАЇНІ

  • Ревенко О.В.
  • Ревенко Т.В.
Ключові слова: соціальна комунікація; стратегічний аналіз; соціальна відповідаль- ність бізнесу; забезпечення соціальних комунікацій; соціальна реклама; сторітелінг; європейська інтеграція

Анотація

Теоретично обґрунтовано складові структурно-функціональної схеми забезпеченнясоціальних комунікацій бізнесу в процесі пропагування тенденцій європейської інтеграції.Ключовою підсистемою в цьому процесі виділено організацію стратегічного аналізу соціаль-них комунікацій підприємницької структури, що дозволяє ідентифікувати їх специфіку, умовиформування та механізм впливу на розвиток бізнесу в інтеграційних умовах. Дослідженороль соціальних комунікацій в процесі пропагування тенденцій щодо європейської інтеграціїв Україні. Визначено загальні риси соціально відповідальних підприємницьких структур, атакож застосовність технологій соціальної реклами в їх діяльності.
Опубліковано
2021-01-15
Розділ
Світовий досвід державного управління