УПРАВЛІННЯ БРЕНДИНГОМ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ІНТЕГРАЦІЇ У СВІТОВИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР

  • Колісніченко Н.М.
Ключові слова: бренд; брендинг; брендингова діяльність; управління брендингом; заклад вищої освіти

Анотація

Досліджено основи управління брендингом закладів вищої освіти України в контекстіінтеграції у світовий освітній простір. Уточнено понятійно-категорійний апарат: категорії“бренд”, “брендинг” у вищій освіті. Обґрунтовано процеси в управлінні брендингом у системівищої освіти: формалізація, комерціалізація (перехід на ринкові механізми), промоційність(просування), професіоналізація брендингової діяльності закладів. Визначено три тенденціїбрендингу, що представлені на сьогодні в університетах світу. Розглянуто три рівні форму-вання відповідної “цінності” бренда закладу вищої освіти.
Опубліковано
2021-01-15
Розділ
Світовий досвід державного управління